Accepterad Comet_sv | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Comet_sv

Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198880183380/

Ditt Hex-ID: steam:110000136d4d454

Vad är din discord tagg? Comet_sv

Vem var det som bannade dig? Emilia

Bild på banmeddelande: Ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag begick ett misstag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag fick larm om en skottlossning i Grovestreet rondellen, vi åkte dit jag och en kollega med ytterligare enheter på väg. Jag åker i en Audi A8 som är en av få bilar vi får köra som FRI Casual. Dock så är den bilen skottsäker och det utnyttjade jag och blev bannad på grund av det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det jag gjorde var fel och jag ansåg inte att det var någon ide att göra en överklagan och hade bara tänkt sitta av tiden men så kom det sig att jag skulle hålla en övning för polis & rtj under lördagen och måste därför vara på plats och i samband med det så skriver jag nu en överklagan.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var så länge sedan så att jag minns inte. Min första ban var när jag hoppade på bilar, det är typ den jag minns.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gått utifrån fearrp även om mitt liv inte var hotat i syfte av att bygga ett scenario.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Jag kommer att bygga på scenarion istället för att försöka få det som jag vill, även om jag är säker så kan jag bygga på ett scenario.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka