Accepterad Comeplain | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Complain

Välkänd Medlem
Meddelanden
1,515
Reaction score
308
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199028786517/

Vad är ditt namn i verkligheten? Robin Chahine

Vad är ditt discord namn? Comeplain#4397

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juli 2004

Berätta om din karaktär. Robin som är 21år och är en ganska självsäker kille som finner sin lycka bland fordon och motorer. Uppväxt i småstaden och flyttade hemifrån vid 20. Nu ett helt år senare i sökan efter ett framtida yrke som kommer ta han och hans motor galna fantasi fyllda karriär till nya höjder som än inte har funnits. De som gör Robin till en så härlig och vänlig person som han är, det är hans varma bemötande och väldigt förståeliga sinne. Alla är välkomna in i Robins lilla bubbla och han är ute efter att skaffa sig vänner för livet och ett yrke värt av guld inom just motor och fordons branschen.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ä4 här för att vara ärlig och ja, jag har gjort några misstag men jag är redo på att byta ut mina misstag till rätta. Jag kommer inom denna karaktärs kropp att bidra med en mycket högra och vänligare RP som kommer att höja stämningen på servern. Jag vet själv att när det kommer till RP så är just Whitelist den vägen man ska ta för att kunna få ut de bättre scenarion och bemötanden som ag kommer hamna i. Jag kan bidra med extremt hög intensiva och fantastiskt roliga rollspel.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill först och främst kunna visa att jag har förstått mina misstag och med denna chans på whitelist kunna gottgöra de misstag jag skapade innan. Sedan så kommer jag att bidra med sjukt många unika och roliga scenarion som kommer utveckla både mitt och andras uppfattning om RP. ag vill kunna ta del av andras kunskaper inom RP men även kunna sprida mina för att kunna "overall" gör RP kvalitén bättre på servern.

Hur hittade du Unive? Jag spelade på servern när den kallade "Multistaden" och gjorde misstaget att spela på en annan server. När jag fick uppfattningen att Unive var det bättre valet så vände jag ryggen och kom hit till Whitelist ansökningarna om hopp att kunna tilldelas en andre chans.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill utveckla mina kunskaper inom rollspel och känna den lilla adrenalin kicken när ett RP scenarion verkligen blivit bra. Jag vill göra spelarna runt mig nöjda och glada med den nivå som vi tillsammans kan uppnå. Jag känner även att jag har ett ganska stort RP sinne och kommer kunna bidra med bra scenarion.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, ingen annan server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka