Nekad Comeplain | Ban överklagan [ SecretM ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Complain

Välkänd Medlem
Meddelanden
1,515
Reaction score
308
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199028786517/

Ditt Hex-ID: 11000010f0a56dd

Vad är din discord tagg? Comeplain#4397

Vem var det som bannade dig? Philip

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lyssna

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag pratade i game chat.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod inne på Marja-Lisa och det var ca 10-13 personer som stod i kö. Då kom en person som jobbade där och försökte styura upp det så att folk stod i ett led och eftersom att ingen lyssnade så försökte jag hjälpa honom men då vart jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte att det borde ha varit en ban och istället kanske en kick då jag trodde jag hjälpte men tydligen inte...

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Power gaming, då jag var ny på servern och dum som fan och den bannen tog jag emot.
Sunt förnuft, då jag råka krocka i en kille och ej han stanna på ett rödlyse, den bannen tog jag också emot utan problem.
OOC, jag råkade säga ett ord i gc som ej hör hemma i en role playande karaktäres liv, jag råkade säga " sunt förnuft ".

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde bara struntat i att hjälpa butiks försäljaren och gått vidare med min dag medan han fick sköta det själv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte försöka störa andra och inte hamna i en situation där jag kan tänkas att bli utsatt för t.ex. en avstängning eller annat liknande.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka