Nekad Comeplain | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Complain

Välkänd Medlem
Meddelanden
1,515
Reaction score
308
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199028786517/

Ditt Hex-ID: Hittar tyvär ej!

Vad är din discord tagg? Comeplain#4397

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? 1 dygn

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? LYSSNA

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag betedde mig lite för livligt i spel chatten

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag befann mig inne på Marja-Lisas under tiden som det var en hel del kunder. Jag skulle tippa på att det var mellan 10-12st kunder som stod vid bil disken under samma gång. Då bilförsäljaren anlände till platsen så försökte han att få i ordning på en kö med ett bra och strukturerat led. Tyvär så var det inte många som lyssnade och allt blev bara vilt i spel chatte. Jag befann mig under denna tid inte i ledet och hade precis kommit ut från katalogen där hos Marja-Lisas när jag såg att kaoset hade bildats, då hoppade jag in och försökte hjälpa försäljaren att styra upp kunderna så att det inte skulle bli så stökigt och det vart då jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte att själva bannen var felaktig... men jag tycker att 1 helt dygn av anledningen "Lyssna" var lite överreagerat. Istället hade en 30 minuters ban varigt lämpligare och jag skulle förstått att jag bara borde ha skippat och lägga mig i.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Powergaming, Jag och en polare var nya på servern och snodde en tjänstebil (polis) som var övergiven på gatan. Det var bara drygt 50 pers inne på servern och vi trodde inte att konsekvenserna skulle tyckas bli så grova men vi fick en perma ban. Vi snackade då med några av staffsen och löste det efteråt.

OOC, Jag råkade av misstag nämna i game chatten att en annan spelare "inte spelade med sunt förnuft" vilket ledde till en 10 dagars ban som jag lyckades överklaga till 1 dag.

Sunt förnuft, den sista bannen jag fick skedde då jag sladdade in i en annan förare. Jag befann mig under denna tid i staden runt om torget, då ett av trafik ljusen slog om snabbt till rött så hann jag ej stanna i tid med lyset och fick då sladd på bilen. Som oturen jag har så stod det en annan bil på andra sidan korsningen där jag fick sladd emot och jag krockade men hens fordon, denna ban var på 30 minuter och jag visste att det var jag som låg i skyldighet till olyckan och bannen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? För att kunna ha minskat risken att få en avstängning så borde jag försökt att inte blanda mig i med Marja-Lisa jobbarens arbete och borde istället fortsatt med det som jag istället hade planerat till rp, vilket var att köra iväg och möta upp med några polare i stan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte försöka att lägga näsan i blöt och hålla utkik ifall en staff säg3er till mig/andra i min närhet att ta det lugnt så att dessa saker inte behöver hända.

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top