Accepterad Comeplain | Ban överklagan [Frida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Complain

Välkänd Medlem
Meddelanden
1,515
Reaction score
308
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199028786517/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Complain

Vad är din discord tagg? Comeplain#4397

Vem var det som bannade dig? Zensy

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ooc in game

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Råkade nämna att det var var en kille som "inte hade sunt förnuft"

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Av den anledningen att jag nämnde något som inte tillhörde en rollspelande roll.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig mera ett felaktigt agerande av mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En gång så råkade jag ut för att inte ha sunt förnuft då jag krockade in i en annan spelare för att jag ej han bromsa in i rid, och en annan gång så var jag och min kompis lite borta i våra huvuden och power gameade i en polisbil, båda dessa bans blev jag fritagen ifrån och fortsatte spelet som det skulle efter.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte nämnt något som inte har med en rollspelande roll att göra

Har du lärt dig någonting efter din ban? att vara försiktig med mina ord och val av kommentarer ut i spel chatten

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka