Accepterad Comeplain | Ansökan till Servervakt [Erixon]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Complain

Välkänd Medlem
Meddelanden
1,515
Reaction score
308
Vad är ditt namn i verkligheten? Robin Chahine

Ange ditt födelsedatum 21 Juli 2004

Vad heter du på discord? Comeplain#4397

Mellan vilka tider kan du oftast spela?
15:00 - 23:00 vardagar utan distans
09:00 - 23:00 vardagar med distans
Helger är antingen hela dagen eller korta stunder utöver dagen.
Detta är endast varannan vecka då jag ojämna veckar spenderar tiden hos min pappa i ett annat hushåll.

Hur länge har du spelat på Multistaden?
Upp till 3 veckor nästan.

Vad skulle du göra om du blir servervakter?
Jag skulle se till att omgivningen som jag befinner mig i håller hög nivå på RP och att ingen utför några brott mot reglerna så länge jag är inom räckvidd av det. Jag vill bara kunna hjälpa de som har lite svårare att förstå hur en RP skall gå till, Jag vill därmed alltså framstå som en vägledare bland serverns medlemmar.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? Jag känner att jag nu fått en mycket större uppfattning på servern och kan nu dela med mig av mina erfarenheter inom RP och lära folk att uppföra sig bättre på servern så länge jag kan hjälpa dem.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag kommer vara vass men ändå förstorlig, jag söker inte efter någon makt som gör så att jag kan vara överlägsen bland andra medlemmar på Multistaden. jag söker endast en roll som kan hjälpa serverns RP och medlemmarnas upplevelse hos oss på Multistadens RP.

Varför ska just du bli servervakt?
Jag har mycket att erbjuda och känner att jag skulle passa in bra som en SV, Jag har även fått flertal rekommendationer från flertal andra medlemmar på servern att söka till denna roll då det upplyste att jag har väldigt bra anpassade principer och tolkningar på hur man skall bete sig IRL och på en RP.

Varför vill du bli servervakt? Jag skulle vilja testa på att vara räddaren bland folket på Multi och jag vill kunna komma närmare med alla staff, support, mod m.m. på servern och kunna bygga en relation med dem alla som är unik mellan var och en jag möter.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har koll på endast några få så som t.ex. /kick ID, /svban ID

Är du whitelistad på serven? Yes!
Whitelistad och även en erfaren arbetar inne på Vianor!

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har blivit bannad tidigare under mina unga dar på servern. Det har varit kring anledningarna som t.ex. "SUNT FÖRNUFT", "Power Gaming", och "Lallare"

Spelar du på någon annan server för tillfället?
Nej, endast på fina härliga Multistaden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka