Nekad column | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

column

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? loke

Vad är ditt discord namn? pixlrizee

Vad är ditt födelsedatum? 22 December 2006

Berätta om din karaktär. Hej, min karaktär heter Loke Sims och är född 2006. Loke är uppväxt i Stockholm. Han har alltid velat bli medborgare. Han har jobbat väldigt hårt i skolan och tagit vara av tiden så mycket som möjligt. Hans vänner har lyckats men inte han ännu. Loke kan vara dum och kaxig ibland för att han stressar mycket i skolan och hemma genom studeringar. men han brukar vara jätte snäll och trevlig, det är därför han vill bli medborgare och leva sina lyckliga liv. Hans framtidsplaner är att vara medborgare och vara det i många av hans lyckliga år. Han vill vara medborgare och vara det med sina kompisar, hans kompisar tycker det är jätte kul och dem har visat Loke vad man gör och sånt. Loke blir peppad varje gång hans kompisar visar något med medborgarskap och vad man kan göra. det är därför han vill bli medborgare med hans kompisar i många många år. Han vill kunna resa jätte mycket tillsammans med hans kompisar samt familjer. Han har planerat att åka till Turkiet nån gång och leva sitt liv där några veckor. Men han var lite osäker för att det var lite trångt med hus, jobb, familjer, födelsedagar med sina barn och sånt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att vara medborgare och att det ska vara roligt för mig och alla andra i servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om du är typ en rånare och gör ett rån på t.ex en bank, affärer och såna saker och polisen vinner, då vinner motparten

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? man får inte vara rasist, man måste roleplaya i alla lägen, om du blir hotad eller nått måste du använda rädlsa som du skulle använda i riktiga livet. du får inte använda RDM eller VDM, RDM innebär att du t.ex slå ner någon utan att prata dig ur bråket. VDM innebär att du inte får använda din bil som ett vapen som t.ex du får inte köra på någon utan en anledning. du får inte försöka få polisens uppmärksamhet. du får inte springa iväg ifall det är ett gäng som riktar vapen mot dig.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat unive mycket, jag vet hur man gör saker, hur jag ska reagera om nått händer och såna saker.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag kommer ta allt på fullt allvar, så att alla kommer tycka att det är roligt och spelar unive mera. jag ska roleplaya så verkligt som det bara går.

Nekad. Anledning: Utveckla vad du kan bidra till serverns RP och motpartens vinst i ett scenario.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka