Nekad Colt1911 | Medlem ansökning [Rraayce]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L𝐄𝐎𝐍✟

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? L𝐄𝐎𝐍✟

Vad är ditt födelsedatum? 1 December 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Leon Larsson som är uppväxt i England. Hans personlighet är han är snäll mot folk som e snälla mot han, alltså respekterar han personer som respkterarr honom, respekterar man ej han så gör han ej tbx de och han kan förlåta folk för sånt men kommer aldrig glömma vad folk gör mot honom. Men annars kan han va en bra person och smart inom många yrken. Han är delvisst intresserad mycket om bilar osv då många av hans kompisar gillar också bilar som han gör., nu ska jag berätta om hans histora. Han hade en bra uppväxt tills hans pappa och mamma dog. Han va bara 14 år när han fick höra denna information, han va riktigt ledsen om dagarna och visste inte vad han skulle göra. Och han hade många kompisar så han valde att gå till en kompis och berätta de som hade hänt. Dagarna gick och Leon har inga pengar. Han valde ett beslut. Han ska gå den kriminella vägen. Han börjar med lite kriminella aktiviteter i de området han bor i och börjar hitta kontakter och kompisar i området, Han hittar många kontakter runt hela världen. Men de va en person som Leon skrev till. Denna personen Bode i staden Unive. Leon köper en biljett och åker ditt. Nu har han landat till staden och är precis påväg till denna personen. Han har köpt en biljett taxi och är på väg till staden. Hans kompis står vid torget med en bil och väntar på Leon ska komma med taxin. Och köra runt han staden och vissa honom runt om staden osv då han ska börja bo i staden unive. Hans kompis har bott där länge och kan till staden darför ska han köra runt han vissa vad som finns och inte.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag gillar bra och seriös roleplay som är roligt, det är viktigt att man har kul och skapar bra scenarion i staden! Kan bidra till profiesonell roleplay och seriösa scenarion, tycker det är roligt att leva in i karaktär.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte bara jag ska ha kul i scenario. Med det sagt att jag ska inte bara tänka på min egna vinst.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja Respekt Nazism.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag spelat på flera tidigare servrar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inte vad jag kommer på.

Nekad.
Anledning:
Plagiat
Länken på ansökan du kopierade av:
Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka