Accepterad Colt1911 | Medlem ansökning[dante_skilss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L𝐄𝐎𝐍✟

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? trixxarn1 / L𝐄𝐎𝐍✟

Vad är ditt födelsedatum? 1 December 2009

Berätta om din karaktär. Min heter karaktär Leon Larsson. 2000-02-20, Leon är uppväxt i ett utsatt område i Malmö. Hans pappa blev kriminell och även Leon drogs med i gänget. Pappa dog efter ett tag, i en konflikt mellan två gäng. Mamman blev även misshandlad, efter allt dom gick igenom så lyckades Mamma och Leon fly. När Leon var ung så ville han bli Brand man, men de blev inte så utan Leon blev mitt back, i Malmös A lag. Så nu siktar han framåt med fotbollen. På fritiden kör Leon även innebandy. När han inte har träning eller match så hänger han med kompisar eller så skjuter han mycket på sitt fotbolls mål och inne bandy mål. Han gillar även att va med sin hund och gå promenad och sånt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag gillar bra och seriös roleplay som är roligt, det är viktigt att man har kul och skapar bra scenarion i staden! Kan bidra till profiesonell roleplay och seriösa scenarion, tycker det är roligt att leva in i karaktär.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte bara jag ska ha kul i scenario. Med det sagt att jag ska inte bara tänka på min egna vinst.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja Respekt Nazism.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag spelat på flera tidigare servrar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inte vad jag kommer på.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka