Accepterad Colsti v.2 | Ban Överklagan [lundgren.1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Colsti v.2

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199506589278/

Ditt Hex-ID: 11000015c2b065e

Vad är din discord tagg? Colsti V2

Vem var det som bannade dig? Lundgren.1

Bild på banmeddelande: Lundgrenbann.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att Lundgren valde att banna mig eftersom att jag lallade lite under ett polisförhör. Jag hade blivit tagen för vapenbrott och så skulle jag ta förhör samtidigt som jag väntade på min advokat. Jag ville inte svara på så många frågor eftersom att min advokat ej hade anlätt så då valde jag att spela dum och lalla lite genom att dansa tex sturdy och take the L. Typ 1 minut innan jag blir bannad så hör jag min advokat ovanför oss och jag kallar på honom. Typ direkt efter de så blir jag bannad mitt i scenariot som är lite synd men jag får också skylla mig själv att jag lallade så mycket.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade blivit gripen från en skottlossning och jag skulle ta förhör samtidigt som jag väntade på min advokat. Då valde jag att dansa och han bad mig sluta flertal gånger eftersom jag ej hade "rättigheter" till det. Men jag fortsatte samtidigt som jag vänta på att min advokat skulle anlända. Sedan så hände allt det där och Lundgren valde att banna mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker den var mesta dels rätt eftersom att det var lite lalligt men det jag inte förstår mig på är hur det är grovt lall samt hur det blir 3 dagars bann då detta är min första bann senaste 3 månaderna. Jag kunde att valt att sluta dansa när han bad mig men jag blir lite irreterad när han säger att jag ej har rättigheter och liknande. Men det var dumt att jag dansade och lallade medans jag väntade på min advokat. Jag förstår mitt fel och kommer ej göra om det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var ett tag sedan jag har blivit bannad men det var väl i början av min rp karriär när jag var ny till rp vid 2021. Sen har jag blivit bannad för lite annat då och då som har varit 100 procent mitt fel men jag har lärt mig av det. Samtidigt har jag bara lite över 20 banns när jag har spelat i nästan 3 år. Samt så har rätt många varit felaktiga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Aa att lyssna på han som hade förhöret och inte dansat. Jag förstår att det var dumt och jag kommer ej göra om det. Jag ska alltid hålla rp standard hela tiden och inte börja lalla bara för att. Det var dumt och jag brukar ej lalla såhär eller något liknande

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man inte ska lalla och att det var dumt av mig och jag kommer ej göra om det. Jag ska alltid hålla en bra rp nivå och kunna hålla den hela tiden. Det var dumt av mig och jag erkänner det. Hoppas du Lundgren ger mig en till chans.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka