Accepterad Colsti | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Colsti

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198975278947/

Ditt Hex-ID: 11000013c7fdf63

Vad är din discord tagg? colsti#4817

Vem var det som bannade dig? Flame

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Suntförnuft, lallarre ~Flame. Återstår: 4 dagar 15 timmar 53 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag läste igenom reglerna igen och fattar nu att det kanske är lite konstigt att dansa brevid en securitas bil men jag försökte bara ha det trevligt med andra och ha kul men nu har jag förstått att man ska inte göra saker som man inte hade gjort IRL inte för att jag inte hade haft dansat vid en securitas bil för det kanske man hade gjort någon gång men att man inte ska göra saker som är allt för overkligt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en till stod utanför saras bil och mc brevid en securitas bil och dansade (jag dansade dans 7) och pratade och hade det trevligt men helt plötsligt blir jag bannad i 5 dagar för sunt förnuft och lallande. Fattar dock nu mer tydligt varför dom bannade mig det kanske är lite konstigt att stå och dansa vid en securitas bil. Jag kommer försöka att inte göra samma igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban eller iallafall för lång en timme hade ju vart mer ok men 5 dagar känner jag att det var lite mycket.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för lallande för att jag åkte med en kompis som körde lite för fort och mot rödljus plus att han laggade till så han körde rätt in i en vägg och helt plötsligt är både jag och han bannade i en timma.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade ju inte så mycket kontroll över sitvationen så jag antar att det enda jag hade kunnat gjort var att alldrig haft hoppa in i bilen men det var ju före sent när det redan hade hänt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man inte ska köra helt ovärkligt och så har jag fixat mina inställningar så jag laggar typ alldrig så jag har inte det problemet längre iallafall. Och den nu är att jag inte ska göra något helt overkligt eller konstigt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Du får en andra chans, men tänk på det i framtiden att lall och ingen mening med sin karaktär tolererar vi ej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka