Nekad Colsti | Ban Överklagan [lallish]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Colsti

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198975278947/

Ditt Hex-ID: 11000013c7fdf63

Vad är din discord tagg? colsti

Vem var det som bannade dig? lallish

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: univeban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag har ordet jag skrev i /me bindat till när jag spelar 100k or die. Jag råkade trycka på knappen när jag var inne på unive.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi körde paintball jag blev lite arg, slog på tangentbordet och råkade träffa knappen. Jag ber hemst mycket om ursäkt och det kommer inte hända igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. 100% rätt eftersom jag skrev det ordet jag skrev. Jag bröt mot reglen Rasism vilket är (§ 2.11) inte (§ 2.10). Den regeln lyder att man absolut inte får använda rasism i något sammanhängande över huvud taget. Det kommer inte hända igen, kommer också unbinda ordet så det inte sker på misstag igen!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad några gånger, de flästa är felaktiga med de som inte är det har jag lärt mig av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte ha det bindat så saker som detta kan hända.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, ta bort alla binds som är olämpliga så saker som detta inte sker eftersom att det är mot serverns regler.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Yes. Tycker dock att du borde utveckla överklagan ifall du vill ha en chans för unban, det är en grov banrubricering!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka