Nekad Colsti | Ansökan till Servervakt [Sather]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Colsti

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Ture

Vad heter du på discord? NS1 Colsti 🦍#0001

Ange ditt födelsedatum 2 November 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Beror på om man reser bort eller liknande, men nu under sommarlovet är det mellan ca 14:00 - 02:00 varje dag, sen kanske man reser bort och är lite inaktiv.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har vart medlem sedan den 2 oktober 2021

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/510833715593740303/995018427699826779/bantotal.PNG

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt enligt mig är en person som har fått ett väldigt stort förtroende av staff teamet. Dom underlättar också jobbet för staffs genom att banna folk man ser gör fel samt att dom kickar folk som en varning. Dom ska också RPa som vanligt och inte leta fel i alla man ser alltså så ska dom RPa som vanligt och bara ta åtgärder när man ser ett tydligt fel.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag anser mig själv som en lämplig servervakt eftersom att jag har RPat ett bra tag samt att jag kan alla reglerna på servern. Samt att jag har vart SV sedan innan och har bra koll på hur man är en bra servervakt.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt är en spelare som har riktigt bra RP och inte gör något fel samt inte letar fel i varje person man ser. Man vill bara RPa som vanligt och när han ser att någon gör ett regelbrott så ska han ju såklart klippa och banna/kicka personen.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Att vara korrupt eller abusea sina perms innebär att man använder sina perms för att få fördel i ett scenario. Tillexempel att revva när man dör i en skottlossning eller bannar eller kickar en person för att komma bort från ett scenario man inte känner för att vara med i.

Din servervakts ansökan har blivit nekad
Tråd låst och flyttad till Servervakt Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka