Nekad CollinBollin | Ban Överklagan [zero]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CollinBollin

Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
4
Ban-referens
fivem-lacken-408 — FiveM, Utgår 2026-03-10
Anledning: försöker bära grabb ur bil
Visa på portalen →

Berätta vad som hände det som hände var att på min skärm så hoppar han ut ur bilen vilket han inte gjorde tydligen sen bärde jag upp han och han var kvar i bilen och då buggade min gubbe så den står i postitionen när man bär nån och å kraschar den grabbens bil då hjälpte jag han o ta bort den sen kör han th på mig när jag bär han jag förstår att det blev fel och jag förstår konsekvenserna och jag inte gjorde bra.. och det blev inget bra slut vilket jag ångrar.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? jag tar absolut ansvar därför jag blev bannad och vill inte vara bannad därför att unive e min favorit server och jag brinner för unive.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? jag har lärt mig att om en person sitter i bilen ska jag inte plocka upp den personen och då räknas de som powergaming och bryter mot reglerna men de jag hade kunnat gjort annorlunda var att jag inte skulle ha bärt han överhuvudtaget eller ens vart vid eller med han och jag tar ansvar för jag blev bannd..

Varför ska vi ge dig en till chans? jag vill att ni ger mig en till chans därför att ja kommer inte göra om de eller ens bryta mot en enda regel igen därför jag älskar unive och de är den bästa rp servern.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår och väntar tills ni ger besluten på över klagan /mvh collin.....

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka