Antagen CollinBollin | Ansökan till Servervakt [Makaveli]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CollinBollin

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Collin

Vad heter du på discord? cstaberyd

Vad är ditt Hex:ID 110000167a685c7

Ange ditt födelsedatum 2 Juni 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. Nu när det är sommarlov så kommer jag att vara aktiv några timmar om dan och spendera så mycket tid jag bara kan.

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem i kanske lite mer 1 månad nu.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/colli/Pictures/Screenshots/Sk%C3%A4rmbild%202026-06-11%20121642.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att t.ex hjälpa nya spelare att förstå reglerna, vara aktiv o vara en bra förebild och samla bevis vid misstänkta brott

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag vill kunna hjälpa nya spelare, vara en bra förebild, hjälpa helpers och uppåt att kunna göra deras grejer medans vi servervakter tar mindre ansvar som t.ex hjälpa till med små problem/bråk istället för att helpers och uppåt ska behöva ta det för det har andra saker att göra.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption kan vara att man aldrig tar återgärden på ens vänner eller bannar t.ex en person som man inte gillar eller att hen har gjort något emot oss och då väljer man att banna hen med längre dagar tillexempel. abusa kan vara att man använder togglename under ett scenario för att se i genom vägger eller att man revivar efter ett skott scenario men också att man kickar personer under ett scenario för att själv vinna det.

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Servervakts Ansvariga

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka