Nekad Collie | Ban överklagan [FLame]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Collie

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/supremematty/

Ditt Hex-ID: 11000013AAA9E38

Vad är din discord tagg? Colle#7378

Vem var det som bannade dig? siggeed

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Bannad för VDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Min dator är dåligt så jag kunde inte se något så jag tror jag råkade köra på någon utanför saras när jag skulle köpa en bil.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var med min kompis liam på piren och kollade om vi kunde köpa någon bil. Men alla bilar var så dyra 0och vi hade inte pengar till de. Så vi gick till saras för att köpa. Men när jag körde vid saras så kunde inte jag se någon jag kunde se igenom marken. Det låter konstigt fast det är sant. Sen när allt kom tillbaka var jag en liten bit ifrån saras och blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja för att det var inte med mening att köra över någon jag lovar. Det är min dator den är inte jätte bra fast jag ska få en ny på jul. Då blir den bättre. Jag hoppas att ni tar bort min ban för att jag kommer inte kunna spela annars och det var inte mitt fel att köra på en person.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad innan för rdm, sunt förnuft och powergaming fast då, var jag ny. Sen fanns det vissa ban som min lille bror fick på min dator fast det är ingen bortförklaring för det är mitt fel att han fick spela på min dator.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att gå ut och in från fivem så det kan komma tillbaka så att jag inte förstör RP för det vill jag inte jag vill ha roligt med liam.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att när det händer igen ska jag gå ut och in så kommer det tillbaka eller bara stå stilla tills den kommer tillbaka. Men om man kan göra något annat hade ni kunnat snälla säga det till mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag försåt kommer inte störa någon

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka