Nekad collex | Medlem ansökning [Flygplan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

collex

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199119306950/

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton Persson

Vad är ditt discord namn? antnn#2641

Vad är ditt födelsedatum? 16 Januari 2008

Berätta om din karaktär. jag heter Carl Persson jag kommer ifrån Tyskland och jag har 2 syskon båda är brorsor. Just nu har jag bara min pappa för att min mamma vart skjuten i en skottlossning 1977 när jag var 7 år. Just då var det krig men 1986 avslutades kriget i fred och vi trodde att allt var över 2009 så kom några tillbaka och började skjuta så jag och min pappa var tvungen att fly till Sverige och nu vill jag vara en framgångs rik man och lever just nu i en stor villa.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att i verkligheten är jag väldigt hjälpsam och alltid snäll och jag tror att jag kan liksom föra över det till den här servern och många utav mina kompisar har sagt att den här servern är bra så jag har fastnat för denna servern och jag kommer bidra med bra community.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? när man kommer in på unive så får man en insperation av verkligheten och allt känns så realistiskt till exempel när man ska köpa bilar få hjälp av meko och falk och man kan prata med folk ingame och det är som i verkligheten att om jag går nära en människa och pratar så hör jag den jätte bra och sen när man går längre bort så hör man inte så jätte bra och det är exat så det i verkligheten.

Hur hittade du Unive? det var många utav mina kompisar som sa till mig ladda ner fivem och börja kö på unive för det är den bästa servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att jag ska rpa till 100% och leva mig in min karaktär och jag vill skaffa jobb och ksk om dety finns ha ett motell och sånt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bidra med bra community och försöka få det så värkligt som möjligt när man ska rpa

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? hade det förut men jag har alltid suttit fast för unive.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka