Nekad colleee | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

colleee

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199038386146/

Vad är ditt namn i verkligheten? Colin Nielsen

Vad är ditt discord namn? SENOR VAC#4683

Vad är ditt födelsedatum? 15 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Albin Fredriksson och är 25 år gammal och har en familj med Een fru och 3 barn som presic flyttat till Unive och letar fortfarande efter jobb. Han letar jobb som polis och har jobbat som polis innan han flyttade till Uniive så han kan väldigt mycket om polis. HAn och han familj kommer ifrån Karlstad. HAns fru är 24 år gammal och har 3 barn som är 2 år gammla.

Varför ska just du bli whitelistad? För att kunna bli polis på servern och kunna ha tillgång till mer saker på Unive och kunna ha det roligt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att kunna bli Polis och kunna hjälpa till i Unive så att det blir lungt. Jag kan bidra med bra saker på Unive. Och göra det till en bra server.

Hur hittade du Unive? Jag kollade runt på många olika servrar men så hittade jag denna och denna känns väldigt bra att spela på.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna bli Polis. Att utvecklas inom svensk Rp. Kunna göra servern bättre och roligare för alla spelarna på Unive

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej men jag spelade på Strömstaden innan men inte längre

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka