Nekad colleee | Medlem ansökning [LN_Kela]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

colleee

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199038386146/

Vad är ditt namn i verkligheten? Colin Nielsen

Vad är ditt discord namn? SENOR#4683

Vad är ditt födelsedatum? 15 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Albin Fredriksson och är 26 år gammal och gillar bilar. Innan han flyttade till Unive så bodde han i stockholm och jobbade som bilförsäljare där men han ville komma bort där ifrån och träffa nya människor och skaffa ett nytt jobb som kanske polis eller bilförsäljare. Han föddes i Stockholm och växte upp med sina förädlrar och 1 syster som är 2 år yngre än albin. Hans föräldrar jobbar som polis och bilförsäljare i Stockholm och i Borås. Han har alltid haft lätt att lära sig saker. Om han tycker något är svårt så vill han lära sig det så snabbt som möjligt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är en seriöst RPr som vill alla det bästa. samt så vill jag att alla ska har rolig när dom rollspelar. samt att jag vill också kunna utvecklas med andra rollspelare.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Som jag har märkt så har ni väldigt mycket spelare på servern och hört väldigt bra om servern så vill testa tt rpa på en sån här stor server.

Hur hittade du Unive? Kollade i listan

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skaffa ett bra jobb och ha roligt på servern och rpa bra.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bra Rp. Och att skaffa ett bra jobb och så att jag fortsätter på servern

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ja på en server men kommer spela på båda. Ifall jag blir medlem

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka