Accepterad colleee | Medlem ansökning [L1nky]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

colleee

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199038386146/

Vad är ditt namn i verkligheten? colin

Vad är ditt discord namn? SEnoR#9999

Vad är ditt födelsedatum? 15 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär föddes i Stockholm och har bått där i 31 år och ska flytta till Unive staden. Han föddes med en mamma och en pappa men hans pappa gick bort i tidig ålder. När han var 3 år gammal så blev hans mamma polis så han hade inte jätte mycket tid med henne så han var mest med sin mormor tills att han var 13 och då sa hans mamma upp sig som polis och började spendera mer tid med sin son. Efter att vara arbetslös i 2 månader så skaffade hon ett jobb som bilförsäljare. Så Albin har alltid gillat bilar och hans dröm är att bli polis i en stad. Han har också velat vara bilförsäljare men han tycker polis är spännande så han vill bli polis. Hans mål med livet är att bli polis och göra staden till en säkrare plats och mindre kriminalitet i staden. Han vill även köpa sin drömbil som är en Audi Rs6a. Han har alltid velat ha en rs6a. Han har också alltid haft lätt att lära sig saker så han kommer lära sig efter stadens lagar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat på servern i ett par dagar och har märkt att man inte har så stor auktoritet som icke-medlem. Dvs att man inte kan skriva i blocket, twitter och inte heller skaffa ett ”whitelistat jobb”. Om jag blev medlem skulle jag antingen ansöka om att jobba på Securitas eller Sjukvårdare då det känns intressant.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? ag har under min RP karriär spelat på en del servrar men aldrig känt mig så fängslad för någon tills jag testade Unive. Jag tycker att RP nivån är rätt så hög och att det är så himla många spelare som gör det rätt så roligt att RP då man är väldigt social.

Hur hittade du Unive? en vän tipsade

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att försöka utveckla min egen RP nivå men även bidra till att höja den för hela servern. Jag kommer att bidra med roliga och seriösa scenarion som är roliga för alla.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på Unive är att försöka hitta vänner både IC men också OOC, jag vill även testa på Sjukvårdare eller Securitas då det känns intressant.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej, har börjat på denna nu

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka