Nekad colleee | Medlem ansökning [erikozzt]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

colleee

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199038386146/

Vad är ditt namn i verkligheten? Colin Nieslen

Vad är ditt discord namn? SENOR#4683

Vad är ditt födelsedatum? 15 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Albin Fredriksson och är 26 år gammal och har ett stort intresse av bilförsäljning. Och har väldigt mycket erfarenheter av det han har jobbad på många olika bilfirmor i andra städer. Han har en familj med en mamma, pappa och en syster. hans mamma är 45 år gammal och jobbar som polis uppe i stockholm. Hans pappa är 51 och jobbar som bilförsäljare i Luleo. Han föddes i ett sjukhus i Stockholm och bådde där i 20år tills han flyttade till halmstad och bådde där i 6 år. Han har precis flyttat till Unive och vill börja jobba som bilföärsäljare.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är väldigt bra på svensk Rpl. Har rpat på många servrar har ca 470 h så vet hur man ska spelal. kommer bidra med väldigt bra rp på servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Som jag har märkt så har ni väldigt mycket spelare på servern och hört väldigt bra om servern så vill testa tt rpa på en sån här stor server.

Hur hittade du Unive? Kollade i listan

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli bilförsäljare eller att bli polis och kunna rpa väldigt mycket.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att hitta bra rp på en stor server som inte är så lätt att hitta.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ja på en server men kommer spela på båda. Ifall jag blir medlem

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka