Nekad Colle | Medlem ansökning [9bit]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Colle

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/supremematty/

Vad är ditt namn i verkligheten? Colin

Vad är ditt discord namn? Colle#7378

Vad är ditt födelsedatum? 26 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adolf Åkesson och är 22 år. Ham jobbar på gruvan och gillar inte mitt jobb men han tjänar iallafall pengar och det gör honom glad. Adolf har ingen familj än men ska försöka hitta den rätta inom 10 år. Adolf är en snäll kille men när han blir arg så blir han helt galen. Hans barndom var inte den bästa eftersom han har aldrig träffat sin far. Han hade bara sin Mamma. Hans första jobb var reporter och med det jobbet så tjänade han upp 80 000sek och köpte en trimmad moppe. Han är hemlös och brukar sova i sin bil som är en saab 96a. Adolfs intressen är att köra fort och bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill kunna rpa på ett mer seriöst sätt. Jag söker medlemskap för att det känns som att det är mycket roligare att rpa. Alltså man får vara kriminell eller man får jobba på lite svårare jobb.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är den mest seriösa rp servern som jag någonsin har spelat på och folket på servern är riktigt sköna.

Hur hittade du Unive? Jag testade nya servrar och jag hittade då unive och har inte slutat spela på den sedan dess.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är väll att kunna rpa på en hög rollspelsnivå. Jag skulle jag kunna säga att jag är ändå helt ok på att rpa eftersom jag har spelat i ca 3 månader och jag har utvecklats inom att rpa.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill vara rik men ändå vara hemlös för jag tycker att det skulle kunna vara en rolig och udda karaktär. Jag vill också lära känna nytt folk.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar bara på unive eftersom det är den bästa servarn jag hittar.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka