colinjoo
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emiljano
Vad är ditt discord namn? colinjo
Vad är ditt födelsedatum? 17 November 2002
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: COLINJO HB
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Min karaktär heter COLINJO HB och är 22 år gammal. Smeknamn GUCCI.
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund har jag inte än för jag har inte spelat GTA RP innan så man kan säga att jag har ej erfarenhet men mina framtidsplaner är att göra en seriös RP så alla ska kunna ha roligt.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Som sagt jag har inte spelat GTA RP innan men det som jag kan bidra med är en rolig och bra rp så folk känner sig trygga på Unive Roleplay.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att båda personerna ska ha kul i scenariot och den förlorande personen ska spela med på att han/hon förlora scenariot. Man ska ha det kul även om man vinner eller förlorar.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM innebär att medvetet kör på någon annan eller krashar in i någon annars bil för inte anledning över huvudtaget. Ooc innebär att man pratar in game fasten inte RP.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag ser fram emot att vara en aktiv och engagerad medlem.
Vad är ditt discord namn? colinjo
Vad är ditt födelsedatum? 17 November 2002
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: COLINJO HB
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Min karaktär heter COLINJO HB och är 22 år gammal. Smeknamn GUCCI.
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund har jag inte än för jag har inte spelat GTA RP innan så man kan säga att jag har ej erfarenhet men mina framtidsplaner är att göra en seriös RP så alla ska kunna ha roligt.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Som sagt jag har inte spelat GTA RP innan men det som jag kan bidra med är en rolig och bra rp så folk känner sig trygga på Unive Roleplay.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att båda personerna ska ha kul i scenariot och den förlorande personen ska spela med på att han/hon förlora scenariot. Man ska ha det kul även om man vinner eller förlorar.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM innebär att medvetet kör på någon annan eller krashar in i någon annars bil för inte anledning över huvudtaget. Ooc innebär att man pratar in game fasten inte RP.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag ser fram emot att vara en aktiv och engagerad medlem.