Nekad colinjo | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

colinjo

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Colin Johansson Hafstad

Vad är ditt discord namn? colinjh#2085

Vad är ditt födelsedatum? 31 Januari 2012

Berätta om din karaktär. Han heter Alex larsson och kommer från Tyskland. Han är 27 år gammal. Han har inget jobb just nu som miner. Alex gillar mat men inte för mycket mat. Alex föräldrar dog när han var 3 år gammal. Och fick bo på ett barnhem där fick han träffa sin bästa vän. Alex har inga bilar . Alex har svårt med pengar och ska försöka få ett riktigt jobb. Han började med att skaffa sig en telefon. Sen skaffa han sig vänner som är medlemmar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att vara till hjälp hänga med folk gisslan drama möten polis job som är själva RP värden och de är de alla gillar som RP

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att om du låtsas med dina vänner eller leker ett spel, kan du ibland låta din vän eller motståndaren vinna med flit. Det är som att säga, "Åh, du är så duktig! Jag låter dig vinna den här gången." Det gör din vän glad och de känner sig bättre. Ibland är det roligt att inte alltid vinna själv och istället glädja din vän genom att låta dem vinna. Det är snällt och gör spelet ännu roligare!

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom att det är sverigest största fivem server

Nekad, ej tagit sin intervju inom 48 timmar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka