Nekad Colin-SD | Whitelist ansökning [BillyBrunsås]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Colin-SD

Icke Medlem
Meddelanden
1,464
Reaction score
84
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/julle3bulle/

Vad är ditt namn i verkligheten? Julius

Vad är ditt discord namn? julius#9972

Vad är ditt födelsedatum? 23 Augusti 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Colin Tallqvist och är 23år gammal. Han växte upp i Växjö med familjen. Hans familj var ganska fattiga men levde ändå så roligt dom kunde. När han blev 20 gick hans pappa bort och har hat den mycket tufft den senaste tiden. Han är ganska van att bli mobbad och att folk är elaka mot han för han lärde sig redan som barn för an blev mobbad för sin familj. Hans intresse är att jobba med bilar och köra feta bilar.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker det är kul och rpa och tycker multistaden är en riktigt rolig server, och med goa vänner och andra spelare. Har testat massa olika spel och fastnade vid detta och tror jag kan spela detta spelet mycket länge än de andra och lägga ner mycket tid på det.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Det verkar vara riktigt goa spelare som rpa och bra straff.

Hur hittade du Multistaden? Min bror och kompis spelar på servern så jag ville vara med där också.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att hitta goa vänner och skaffa ett jobb och köra feta bilar.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Har bara spelat på multistaden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka