Nekad Colin-SD | Whitelist ansökning (Alex - Goggle)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Colin-SD

Icke Medlem
Meddelanden
1,464
Reaction score
84
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/julle3bulle/

Vad är ditt namn i verkligheten? Julius

Vad är ditt discord namn? julius#9972

Vad är ditt födelsedatum? 23 Augusti 2003

Berätta om din karaktär. levde upp fattigt i en stad som heter Broby. Har en hund som heter Cossy. Jag är 23 år gammal. nu lever jag som en krimminell och ska vara med i ett gäng. jag gillar också bilar och tycker det är kul att vara och titta på bilar med kompisar.. jag vill hitta en fru och ha en fin familj också.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag känner att jag kan bidra med mycket positiv energi till servern. Jag är en person som söker en ny miljö och nya trevliga personer i en atmosfär med roleplay. Jag har även mycket erfarenhet när det gäller roleplaying, och många av mina spelkamrater.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag spelar bara fiveM och jag spelar bara på denna servern. jag är inne väldigt mycket och jag ha bra rp nivå.

Hur hittade du Multistaden? jag hittade multistaden på fivem när jag sökte på svenska servrar.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha roligt och skaffa många vänner och att sprida glädje.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Nekad till skriftlig ansökan på forumet, utveckla gärna dina svar till nästa ansökan du gör så vi ser att du visar engagemang

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka