Accepterad Colin-SD | Ansökan till Servervakt [Kazzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Colin-SD

Icke Medlem
Meddelanden
1,464
Reaction score
84
Vad är ditt namn i verkligheten? Julius Tallqvist

Ange ditt födelsedatum 23 Augusti 2003

Vad heter du på discord? Colin-SD#9972

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag 17:00-22:00
Tisdag 17:00-22:00
Onsdag 17:00-22:00
Torsdag 17:00-22:00
Fredag 15:30-Beror på hur länge jag orkar eller om jag har något planerat dagen efter
Lördag När jag vill och kan-Beror på hur länge jag orkar eller om jag har något planerat dagen efter
Söndag När jag vill och kan-22:00

Hur länge har du spelat på Multistaden? Har spelat på Multistaden i ungefär 100 timmar.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle försöka göra servern bättre och med mera seriösa Rpare och minde trollare som RDM:ar o powergamar och failrp osv. Kommer själv bidra med bra rp. Kommer oxå banna dom som gör fel och om de behövs kontaktar jag staff och ber dom sätta högre ban.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? För att jag bara spelar på Multistaden och vill hjälpa till servern och kunna bidra till att servern ska kunna bli bättre. Jag tycker det är många som kommer in på servern bara för att förstöra och vill då kunna kicka dom, och eventuellt säga till staff för en högre ban så man får väck dom på servern. Kan alla regler så vet om man gör fel eller inte.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Genom att minimera de spelare som bryter mot reglerna och bara är inne för att förstöra för andra och inte tar der seriöst.

Varför ska just du bli servervakt? Jag är aktiv på eftermiddagarna/kvällarna och ser väldigt många trollare som förstör genom att rdma och vdma andra utan de blir kickade eller får ban för det. Vet hur man agerar och kan kicka spelare t.ex lallare som bara förstör.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att stoppa trollare och att hjälpa de nya på servern att bli bättre. Och kunna hjälpa andra Servervakter eller staff som inte hinner göra allt så kan jag hjälpa med lite mindre grejer.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan en del kommandon som är viktiga. /kick (id) /revive (id) /svban (id). O sen orsak efter.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja, har blivit bannad innan när jag var ny på servern och visste inte så mycket om Rp och sånt. Men har lärt mig mycket med tiden.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka