Accepterad Colin | Ban överklagan [edvin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Colin

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/666888232/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Colten

Vad är din discord tagg? Colten#1102

Vem var det som bannade dig? SecretM

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? skjuter utan krom roll

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag hade faktiskt ingen aning om att man behövde ha en krim roll för att skjuta eftersom jag har sett majoriteten av server springa runder med pistoler osv.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare körde runder så var det en kille snitcha ner till polisen att vi var beväpnade så vi körde ifrån och letade upp han senare och skuggade han i typ 20 minuter tills han stannade på ett bra ställe. Då till sist stannade han på biltvätten i ghettot och då körde vi fram framför honom och drog ut pistolen och tänkte råna han pågrund av vad han gjorde. Så när vi sprang fram till honom med pistolen så började han försöka köra över mig så jag börja skjuta och då self revivar han och säger "döda mig en gång till så bannar jag dig" och han vet mycket väl att vi hade ett långt scenario som stöd men han kunde inte ta att förlora ett scenario så han gick OOC ingame som en admin och verkligen skämde ut servern helt. Jag har personligen ägt ett par fungerande whitelistade servrar där om man pratar OOC ingame, spelar inte roll vad du är så blir din whitelist borttagen i 2 veckor. Men strunt i det, efter han sa det så körde vi iväg så blev jag bannad för jag "skjuter utan krom roll"

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. SecretM gjorde rätt för jag sköt utan krim roll.
Men jag har tagit reda på vem det var som gick OOC ingame osv och hans steam namn var snus_Henrik

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans har varit missförstånd och falsebans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade jag vetat att jag behövt krim roll hade jag aldrig ens funderat på att köpa en pistol.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig en läxa och har tänkt ansöka till whitelist och krim roll direkt efter om denna blir godkänd.

MVH
Colin

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka