Accepterad Colin | Ban överklagan [edvin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Colin

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/666888232/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Colten

Vad är din discord tagg? Colten#1102

Vem var det som bannade dig? Edvin905

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror jag blev false bannad ska förklara på frågan nedan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var en helt random kille som hoppade in i vår bil och vägrade hoppa ut o han verkade bara vilja failRPa för vi bad honom hoppa ut så sa han "okej, då tar jag på mig bältet nu då" samma sak när vi hotade honom att gå ut. efter en liten stund gick han ut och började veva direkt mot oss och det var därför vi slog ner han och tog hans saker.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser det att vara en felaktig "RDM ban av Edwin" pågrund av min förklaring av vad som hände.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev ochså bannad igår för oklar anledning jag personligen tycker att staffsen borde sluta banna utan bevis för det verkar att dem bannar folk sålänge personen bara säger att jag döda han.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet ej vad jag hade kunnat göra annorlunda.
Gjorde inget fel i denna situationen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Som sagt, vet ej vad jag ska ha lärt mig från detta eftersom det var en false ban

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka