Accepterad Colexzzz | Ban överklagan [Gatti]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LH_28

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://s.team/p/gmqn-fbjn/jkrqqwcc

Ditt Hex-ID: Vet inte hur man gör (:

Vad är din discord tagg? 8532

Vem var det som bannade dig? Gatti

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: kwgsfd Anledning: Suntförnuft/Powergaming Krockar och krö som en galning och rpar it på det Går ut om: 4 dagar 1 timmar 12 minuter Placerad av: Gatti ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad 💡 Se till att läsa våra regler på unive.se/regler för att undvika att bli avstängd. 💚 Målet med den här avstängningen är att du ska lära dig.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag rpade inte på en bra nivå och gjorde suntförnuft som är en väldigt viktig regel och för jag körde som en idiot

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Körde med min bil ner mot torget från sjukhuset och sen krashar jag typ in i något som inte fanns för mig och trodde det var en bugg och eftersom bil gick sönder så blev min karaktär arg och jag skriv /sme arg och sparka på bilen när jag borde rpat på /me medvetlös och /sme blöder från pannan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel / Power gaming och suntförnuft rpade inte på en bra nivå och var fett dåligt av mig

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mycket lall innan jag blev medborgare / innan jag börja köra seriöst. Och nu har jag lärt mig att det inte spelar roll om jag är medborgare eller inte man ska fortfaradne hålla en bra rp nivå som jag inte gjorde då och inte denna bann eller

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade kunnat rpa på när jag krasha och skrivit /me medvetlös osv

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja! Att man ska rpa ifall man krashar hårt och spelar ingen roll om man TROR att det är en bugg eller inte man ska fortfarande vänta tills man vet eller rpa på det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja. Jag ska vänta på denna överklagan och se vad ni säger. Ta er tid. Man ska vänta och ta de lungt och tänka efter innan man säger eller gör något (:

Godkänd, är snäll nu. Vill aldrig se detta mer

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka