Accepterad Colexzzz | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LH_28

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://s.team/p/gmqn-fbjn/jkrqqwcc

Ditt Hex-ID: Vet inte hur man gör :)

Vad är din discord tagg? 8532

Vem var det som bannade dig? Zatra

Hur lång tid var din ban? permament men har inte spelat på typ 5-4 veckor nu så har tagit ett litet straff

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är permanent avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: kvmjix Anledning: Server Diss. Placerad av: Zatra ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ⚠️En permanent avstängning går inte ut. Var god och respektera detta.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag inte var trevlig och var väldigt stressad och arg. Och sa dåliga saker men ångrar allt jag sa och önskar att jag kan få en andra chans bara

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade ett scenario där jag hade kniv på mig som icke krim och jag gjorde suntförnuft. Och sen när jag skulle till fängelse för det så skulle jag dra sen fick jag 10 dagar bann sen blev jag av med mitt medlämnskap och blev unbannad istället. Då blev jag arg och frågade varför att jag vill hellre vara bannad i 10 dagar än att ta bort mitt medlämnskap och att jag inte kan ansöka om 1 vecka. Men då sa vara en staff otrvlig och sa att jag förtjänar det sen kom en till kille gjorde lika dant. Sen blev jag förbannad skriv dåliga saker om servern till en staff och skriv att Lallish är gay men ångrar det nu men sen blev jag bannad permament

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel jag sa en del dåliga saker och att jag aldrig ska spela på unive för jag var arg. Men inser nu att det inte finns någon bättre server med bra rp som unive. Och vill bara tillbaka till det gammla vanliga och rekomendera servern för andra och göra så att rpn bli rolig

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Dom har varit mesta dels lall men då har jag bara blivit kickad eller 1-3 dagar men sen börja jag ta rpn seriösare och vill utveckla min rp och spela på unive

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tagit emot min bann jag fick från första början och tagit det lungt och tänkt efter på vad jag sa men jag har lärt mig av min bann och ska aldrig göra om det ALDRIG!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag ska tänka efter vad jag säger och vad jag gör i mitt rp.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja. Jag ska vänta på denna överklagan och se vad ni säger. Ta er tid. Man ska vänta och ta de lungt och tänka efter innan man säger eller gör något :)

Senast ändrad:
Väldigt svårt för oss att veta när du ej bifogat ett hexid, samt är din steam profil länkad fel.

Prova nu @Emnez Men mitt hex id vill inte komma fram i de där behöver hjälp

Du får en sista chans, men fortsätter du med sånt här trams och det händer igen då kommer du bli blacklistad för gott

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka