Nekad Colexzzz | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LH_28

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://s.team/p/gmqn-fbjn/jkrqqwcc

Ditt Hex-ID: Det funkar inte för mig att hitta det

Vad är din discord tagg? #8532

Vem var det som bannade dig? Zatra

Hur lång tid var din ban? permament men har inte spelat på typ 5-4 veckor nu så har tagit ett litet straff

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är permanent avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: kvmjix Anledning: Server Diss. Placerad av: Zatra ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ⚠️En permanent avstängning går inte ut. Var god och respektera detta.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag inte kunde bete mig och sa en del ånga dåliga saker om server osv. Och ångrar det väldigt mycket

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade ett scenario där jag hade kniv på mig som icke krim och jag gjorde suntförnuft. Och sen när jag skulle till fängelse för det så skulle jag dra sen fick jag 10 dagar bann sen blev jag av med mitt medlämnskap och blev unbannad istället. Då blev jag arg och frågade varför att jag vill hellre vara bannad i 10 dagar än att ta bort mitt medlämnskap och att jag inte kan ansöka om 1 vecka. Men då sa vara en staff otrvlig och sa att jag förtjänar det sen kom en till kille gjorde lika dant. Sen blev jag förbannad skriv dåliga saker om servern till en staff och skriv att Lallish är gay men ångrar det nu men sen blev jag bannad permament

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Dom gjorde helt rätt. JAg kunde inte bete mig och var arg osv. Så dom gjorde rätt. Men ångrar mig väldigt mycket och jag vet att jag gjorde fel och ska inte göra om det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Dom har varit lall när jag varit icke medlämn så körde jag inte så seriös sen tog jag tag i servern och började köra seriöst och ansökt senare till medlämn och kom in. Sen skit allt sig men ångrar mig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tagit min bann. Först var det 10 dagar för sunförnuft där vi tog det i suport. Sen tog någon bort min medlämnskap och kämpade väldigt hårt med det för har adhd och dyxlesi och är inte så bra på att stava och sånt. men jag hade kunnat tagit det lungt och ansökt sen igen om en vecka

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. att man ska vänta och ta det lungt och tänka efter vad jag säger och inte säga något dåligt om servern

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja. Jag ska vänta på denna överklagan och se vad ni säger. Ta er tid. Man ska vänta och ta de lungt..

Senast ändrad:
Skicka rätt uppgifter om du vill att vi ska kunna kolla på det.

Jag har gjort det :) Men kan inte hitta mitt hex id för vet inte hur man gör (:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka