Nekad Cole_Black | Medlem ansökning [SvampBob]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cole_Black

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199013338602/

Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad är ditt discord namn? 愛情比抑鬱更令人沮喪- Shiloh#0999

Vad är ditt födelsedatum? 18 December 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Cole Blackoch är 19 år. Han har haft det tufft under sin uppväxt eftersom att hans pappa lämnade deras familj när Cole var 5 år gammal. Cole har lekt tuff hela sitt liv för han vill at folk inte ska veta att hans pappa drog när han var 5 år gammal. Cole har varit tvungen att byta skolor flera gånger på grund av att han har mobbat många och för att han har varit stöddig emot personal på skolorna. Han har varit tvungen att stulit för att kunna köpa mat till sig och sin mamma. Sen hans pappa drog så har han haft det tufft att låta sin mamma träffa andra män, för han vill alltid att sin mamma ska ha det bästa. För att Cole har mobbat hela sin uppväxt så har han haft flera aggressionsproblem, men han börjat lära sig hur man hanterar det. Cole kan börja slåss mot flera personer samtidigt eftersom att han hatar sin pappa och då tar han ut sitt hat emot andra personer. Och Coles intressen är bilar och bil racing och att vara lite stöddig.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag kan bidra med långa bra och roliga scenarion. Jag kan även bidra med en väldig seriöst rp och få folk på servern att känna en bra rp nivå på servern och då kan flera gå med och då blir den större och sen är det också för att server är väldigt bra.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att denna server har många aktiva och så är denna rolig att spela på.

Hur hittade du Unive? Jag tittade genom svenska server på FiveM och sen såg jag denna server med 200 spelare inne så då tänkte jag men detta kan vara kul.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill ha en trevlig och rolig stund med de andra personerna som spelar på servern. Jag vill att spelarna inne på servern ska känna igen mitt namn och tycka bra om det. Jag vill kunna utveckla min karaktär och hitta ett jobb ska passar hans intressen.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att ha kul och vara en viktig roleplay spelare för just er på Unive.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, jag spelar bara på Unive eftersom att den är bättre än andra server som jag har testat.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top