Nekad ColdFire | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ColdFire

Icke Medlem
Meddelanden
461
Reaction score
44
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/kalleld/

Ditt Hex-ID: 110000118ca0c2e

Vad är din discord tagg? fic3

Vem var det som bannade dig? Anders Bergman

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig på grund av mitt impulshandlande och användning av ett vapen i en situation där det inte var lämpligt. Min exalterade reaktion och våldsamma agerande kan ha uppfattats som störande för sammanhållet och tryggt spel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte med en kompis som var med i ett gäng, och i en impulsiv handling använde jag ett vapen för att attackera hans gäng. Efter några minuter blev jag bannad för att ha skjutit.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att bannen var delvis rätt, med tanke på mitt olämpliga beteende. Dock anser jag att termen "inkompetent" var överdriven. En ban för RDM (Random Deathmatch) hade kanske varit mer passande än att kalla mig inkompetent.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har fått tidigare bans, men detaljerna har suddats ur mitt minne. Jag försöker kontinuerligt lära mig av mina misstag för att undvika upprepning.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? I situationen innan bannen kunde jag ha agerat på ett mer eftertänksamt sätt. Istället för att låta impulserna styra mitt handlande, borde jag ha pausat och övervägt konsekvenserna av mina handlingar. Att ta ett ögonblick för att tänka igenom situationen och fatta ett mer balanserat beslut hade förmodligen förhindrat den olämpliga användningen av vapnet och därmed undvikit bannen.

Jag vill också RPA med Ellectra och betonar att jag har varit bannad i över 6 månader. Under denna tid har jag verkligen tagit lärdom av mina misstag och är redo att visa att jag kan agera på ett ansvarsfullt och respektfullt sätt om jag får en andra chans att delta i communityt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut, jag har lärt mig mycket om att inte agera våldsamt och impulsivt. Jag har reflekterat

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår och accepterar konsekvenserna av mina handlingar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka