Inaktuell ColdFire | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ColdFire

Icke Medlem
Meddelanden
461
Reaction score
44
Vad är ditt namn i verkligheten? Irl heter jag Albin

Vad heter du på discord? ColdFire#9586

Ange ditt födelsedatum 20 Mars 2006

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka var att jag vill hjälpa till på servern så allt går snabbare och går bättre till jag tycker det gå lite långsamt nu så jag har valt att jag vill ansöka hit jag kommer kunna kolla i ansökans alltid och kommer vara sträng men ändå snäll. jag kommer föra fram mycket ord och kunna prata med dom jag tar intervju med.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni vill ha mig för jag är en bra och väldigt kunnig läsare och skrivare jag är bra på att ställa frågor och har intervjuer.och jag kommer bidra med att läsa hela dagarna och ta intervjuer på eftermidagar jag är en bra sammarbetare och gillar att göra sakre som att hjälpa folk och göra folk glada.
och jag är strikt när jag har bestämt mig.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta människor som man själv bil bemött. så för mig skulle det vara att man ska vara lugn/trevlig/snäll och inte tro att hen bestämmer. samt man ska inte vara jätte blygg mer pratglad så blir det alltid bättre stämning. själv kommer jag vara profitionell i mitt språk och ställa lite stadfråger så jag lär känna personen lite samtidigt som man intervjuar hen.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle gjort så den är medel svår att få och jag kommer nästan alltid sitta och läsa WL ansökans så det är så smidigt som möjligt/snabbt som möjligt. ja så jag kommer vara en som är snabb läsara och tar mycket jobb på mig och kommer vara endå tydlig i talet.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? jag tycker alla ska har koll på alla regler så dom inte blir bannade och behöver göra om sin wl igen, och dom ska ha en relativt bra rp så det inte blir tråkigt för andra att spela med hen dom ska vara trävliga och bemötande nä r vi frågar om saker och dom ska vara villiga att hoppa support om dom blir tillsagda att hoppa in där.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? jag kommer har ett enormt ansvar över serverns rp och lallande som händer då jag ger folken möjlig het all döda folk och jobba på medlem job.

Hur ser din aktivitetet ut? Månadg: jag kan läsa typ hela dagen och ta intervju mellan 12:30-21:00 Tisdag: jag kan läsa typ hela dagen och ta intervju mellan 12:30-21:00 Onsdag: jag kan läsa typ hela dagen och ta intervju mellan 12:30-21:00 Torsdag: jag kan läsa typ hela dagen och ta intervju mellan 12:30-21:00 Fredag då kan jag ta intervju samt läsa från 09:00-22:30 Lördag: kan jag ta intervju samt läsa från 09:00-22:30 Söndag: kan jag ta intervju samt läsa från 09:00-21:00 LOV: kan jag ta intervju samt läsa från 09:00-22:30 hela lovet.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag har aldrig kört på en annan server och kommer aldrig göra det.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej tror inte det kanske att jag har ADHD, Autism, och är en väldigt rolig och snäll grabb.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka