Nekad ColdfaithTV | Chef-jobb ansökan(auto experten) [Deeypz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ColdfaithTV

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
482
Reaction score
42
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Auto experten.

Vad heter du IRL? Klas Larsson

Vad heter du på discord? ColdfaithTV#4341

Hur gammal är du? 25

Hur länge har du spelat på Unive? 2021, men började tidigare men blev inte med i forumet förens 2021.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Mer anställda, mera öppet, Kommer ha hård koll på aktiviteten. Jobbar man inte så får man inte stanna. Vi ska hålla öppet så mycket vi kan!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat inom Marja lisa, Inquisitor, Vianor, etc. så jag vet hur allt funkar.

Hur ofta kommer du vara inne? VARJE DAG!

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja älskar unive.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, jag har bara spelat unive, har kanske testat på sånna där deathmatch servers för att se vad det är. men annars nej!

Har du läst våra Regler? Ja.

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Auto experten.

Vad heter du IRL? Klas Larsson

Vad heter du på discord? ColdfaithTV#4341

Hur gammal är du? 25

Hur länge har du spelat på Unive? 2021, men började tidigare men blev inte med i forumet förens 2021.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Mer anställda, mera öppet, Kommer ha hård koll på aktiviteten. Jobbar man inte så får man inte stanna. Vi ska hålla öppet så mycket vi kan!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat inom Marja lisa, Inquisitor, Vianor, etc. så jag vet hur allt funkar.

Hur ofta kommer du vara inne? VARJE DAG!

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja älskar unive.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, jag har bara spelat unive, har kanske testat på sånna där deathmatch servers för att se vad det är. men annars nej!

Har du läst våra Regler? Ja.
Råkade skicka den oklar, tänkte skrev mer på utveckla. Jag kommer också ta in aktivt och moget folk. Vill att folk ska komma ofta till Auto och känna sig hemma.

jag tar som sagt chef rollen på ytterst allvar och kommer få Auto experten att vara öppet som sagt så ofta vi kan. Kommer anställa folk ofta så att auto kommer vara öppet och folk kan äntligen fixa till sina bilar alltid.

Vi alla har upplevt den känslan när vi har fått en import, icke import om man vill fixa till den men det går inte för att Auto experten är stängt hela tiden. jag tänker ändra på det som sagt!

Jag kommer ta hårda åtgärder på folk som gör fel på jobbet, lallar. Så oroa er inte om det. Men jag kan lova att jag kommer få Auto experten att bli jättebra och att folk kommer kunna trimma sina bilar väldigt ofta.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka