Accepterad ColdfaithTV | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ColdfaithTV

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
482
Reaction score
42
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/coldfaith97/

Ditt Hex-ID: steam:1100001118c77b5

Vad är din discord tagg? Coldfaithtv

Vem var det som bannade dig? Anti-cheat

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-26 234041.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Anti-cheat, jag har ingen aning, jag spawnade in.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var först inne på min polis karaktär för att säga upp mig, gick ur stationen, gjorde /quit och gick in på spelet igen och valde min andra karaktär och den hade dock inga byxor/ben men jag tänkte går ju fortfarande att spawna in och sen dra till klädbutiken och lösa det enkelt eller om en staff ser och känner att det behövs lösas promt, men iallafall, jag spawnar in på piren och blir anti-cheat bannad från ingenstans, tror det kan bero på antingen inga ben eller att jag var i luften och anti-cheatet tror att jag noclippade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig, som sagt står ovan varför.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit det ja, men känner inte det hör ihop med vad detta gäller.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte, inte spawna in i guess? då det hände då haha

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte spawna vid piren apparently haha

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja till 100%

Verkar vara löst, Kan komma in-game nu. så vet inte om någon har löst det utan säga något. :)
Men tusen tack för all hjälp.

@Toris Du kan stänga denna, Jag har redan blivit unbannad av någon i guess haha. Men tack för all hjälp!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka