Inaktuell ColdfaithTV | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ColdfaithTV

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
482
Reaction score
42
Vad är ditt namn i verkligheten? Klas Larsson

Ditt discordnamn: ColdfaithTV#4341

Ange ditt födelsedatum 28 April 1997

Varför ska just du bli staff? Jag var Helper innan men jag blev nu demotad under en stor resning och jag förstår att man vill rensa och få in nytt folk så jag har totalt förstående.

Jag vill bli Helper återigen då jag var det innan och jag älskade att kunna förbättra UniveRP för alla. Jag älskade att kunna sitta i support och hjälpa folk och hjälpa dem andra helpers då dem kände sig osäkra på vad dem skulle göra.
Jag speccade ofta och åkte till områden där jag visste saker hände och frågade ofta om hur alla mår och om något händer, Sen kollade jag bara så alla följde reglerna och att alla hade det roligt.

Jag vill som sagt att alla ska ha det roligt och få en bra upplevelse på UniveRP & jag kände att många fick den känslan då jag var helper.

Jag älskar som sagt Unive Roleplay, Jag har spelat sen tidig 2021 om inte innan men jag var ej med i forumet & discorden då i 5 månader då jag var mycket on och off och fick tillslut veta att det fanns en discord & forum och då ansökte jag för att bli WL.

Jag har bara haft bra upplevelser på Unive, Jag har skaffat vänner för livet och vänner som hjälper en med allt.

Jag vill att alla andra på Unive ska få samma upplevelser som jag har fått och känna att vi '' Staffs '' finns där för att hjälpa och att folk ska känna sig säkra och veta att vi staffs kommer så snabbt som möjligt.

Jag speccade rätt så ofta och såg till så alla hade roligt vid drog områden, piren, polisens UTB, Skottningar, osv För att folk känner mig och dem vet att jag kommer snacka med båda parterna som var delaktiga och få höra från bådas sidor för att få en bättre bild på vad som hände och vad tanken var bakom allt som hände.

Jag måste tacka alla jag var staff med som hjälpte en i början när jag blev staff och ni hälpte mig hur allt funkade!

Hoppas att jag får chansen igen att kunna hjälpa alla på Unive.

Jag ansöker också återigen då jag själv gillade att vara staffs och jag får höra från många att dem vill ha mig tillbaka & gillade mig som staff & blir man uppskattad för sitt arbete så självklart så ska man försöka ansöka igen så dem får se en som helper återigen och jag kan återigen hjälpa alla.

Ha en fortsatt bra dag/kväll allihop!

Mvh Sten hård / Ragnar Ragnarsson.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag RP flertal timmar om dagarna. Så jag sitter ungefär 5-7 tim om dagen.

Hur länge har du spelat på Unive? Sen tidig 2021.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har 1 månad av erfarenhet. Jag var SV ansvarig ett tag, RP ansvarig, Support ansvarig och jag hade lika roligt på alla olika områdena.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag kan vara vilken som då jag har tidigare erfarheter inom staff teamet. har dock inga erfarheter inom kriminell & donation men jag är kunnig inom det kriminella & jag lär mig mer än gärna hur man kan vara Donations ansvarig.

Senast ändrad:
+Rep Du var sjukt bra staff innan, både seriös och hur go som helst 😇 Hoppas du blir det igen! Håller tummar och tår för dig. Du hör hemma i staffteamet 👍

Blev extremt förvånad när du ryckte denna gången, det var något speciellt med dig som gjorde att du stack ut ur staff teamat på ett positivt sätt, skulle vilja ha tillbaka dig som kamrat i staffteamet. + rep hoppas du kommer tillbaks du var riktigt kompitent.

Jag ska renskriva det bättre senare. Jag skrev detta väldigt sent med ingen sömn.

Blev extremt förvånad när du ryckte denna gången, det var något speciellt med dig som gjorde att du stack ut ur staff teamat på ett positivt sätt, skulle vilja ha tillbaka dig som kamrat i staffteamet. + rep hoppas du kommer tillbaks du var riktigt kompitent.
Jag blev det också & flera andra.

Jag saknar tillbaka men en dag kanske man kommer tillbaka!! Tack så mycket iallafall!<3

+++rep kommer ihåg när du tog in mig i support på 1 sek typ jag bara älskade ditt humör hoppas du kan få en ny chans som staff lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka