Inaktuell ColdfaithTV | Ansökan till Staff [Deckz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ColdfaithTV

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
482
Reaction score
42
Vad är ditt namn i verkligheten? Klas Larsson

Ditt discordnamn: ColdfaithTV#4341

Ange ditt födelsedatum 28 April 1997

Varför ska just du bli staff? Jag har vart staff innan, Jag älskade som sagt att hjälpa folk genom support, och genom att specca.
Jag är väldigt kunnig inom dem olika commands man använder sig av.
Jag skulle som sagt gärna vilja vara support ansvarig återigen då jag känner jag passar där.

Jag är nuvarande MA och känner att jag är nu redo att bli helper återigen och hjälpa folk på en större nivå än MA.
Jag har spelat på UniveRP sedan tidigt 2021 om inte innan och jag har lärt mig under all dessa tid vad bra rp är och vad för folk som passar bäst in på Unive och följer man inte reglerna som finns på servern så är det konsekvenser för det.
Jag kommer alltid kontakta Ansvariga om områden om det skulle vara något jag är osäker på så att allt blir korrekt gjort.

Jag ser fram emot att få hjälpa unive återigen inom staff teamet.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Så mycket jag kan, på mobil, dator så fort jag har tid!

Hur länge har du spelat på Unive? tidig 2021

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är redo för alla, jag är bara osäker inom donation.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka