Nekad ColdfaithTV | Ansökan till Staff [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ColdfaithTV

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
482
Reaction score
42
Vad är ditt namn i verkligheten? Klas Larsson

Ditt discordnamn: ColdfaithTV#4341

Ange ditt födelsedatum 28 April 1997

Varför ska just du bli staff? Varför just jag ska bli staff?
" Jag har blivit demotad 1 gång då jag gjorde ett scenerio med andra staffs"
Sen blev jag av med min staff efter 1 Månad då jag var väldigt ny och bannade ej tillräckligt många.
Men nu är jag mer än redo att göra allt som krävs för att få Unive att bli bästa serven som finns!
" jag är också en sån person som tar en support och diskuterar om deras fel om jag ser det så dem vet va deras fel är och dem kan förklara från sin sida"

Jag har vart staff innan 2 gånger, hade lika roligt båda gångerna.
Jag älskar att sitta i suppport, specca. jag gillar att hjälpa folk bara generellt och som helper kan man göra det på en sån stor nivå inom olika områden och saker på unive.
Jag är strikt och hård när jag ser fel. jag är inte partiskt då om jag ser fel så ger jag samma konsekvenser även om jag känner en eller inte.
Jag är väldigt trevlig att prata med och jag pratar med en bra ton i support och sköter det snyggt och låter folk få säga sitt.
Jag kommer i framtiden vilja bli donations ansvarig och hjälpa dem inom det området då det är så pass många på servern som vill importera in massor av olika saker. plagg, Peds, bilar, hus, båtar, helikopter etc. Då är det bra att det finns donations ansvariga redo att hjälpa personerna som nu vill donera för sina saker dem vill improtera in.

Jag har rpat på servern nu i 2.5år som både laglig & kriminell så jag har fått en bra bild på hur det är på båda sidorna inom rp och skulle gärna vilja ändra det genom staff teamet!

Liksom när folk hoppar support så vill man kunna snacka med någon som har en vänlig ton men är ordentlig och sköter sitt staff arbete snyggt och låter båda parterna få säga sitt så allt går bra i support ärandet.

Jag hoppas att man kommer få en chans till inom staff teamet då jag är väldigt bra vän med många där nu och man saknar att kunna snacka med alla där och specca tillsammans och ta support och hjälpa varandra inom staff teamet.

Min största tanke är att bli en av donations ansvariga teamet inom staff teamet + support ansvarig då det behövs folk där.

samt jag kan alla commands. om det inte finns några nya.
Men dessa är dem nuvarande som jag håller koll på

toggleid - Visar personens ID.
/clearchatforall - Rensar chatten för ALLA spelare.

/togglename - Precis som Toggleid så ser du deras ID samt deras namn bredvid. till exempel
" 2405 | Coldfaith "

/kick (id) anledning - Kickar en person från servern.

/svban (id) anledning - Bannar en person från servern i 1h. vilket servervakter använder sig av ofta men vi staffs kan också.

/ban sen finns det nu ju, Sunt, fearrp, rdm, vdm, etc, du skriver Sunt1 2 3 beroende på vad personen har gjort så väljer du mellan 1 2 3 på ban.

/m (id) - Skickar ett privat meddelande till valfri person.

/goto (id) - Teleporterar till valfri person.

/bring (id) - Teleporterar valfri person till min position.

/tpm - Teleporterar till min markering på kartan.

/revive (id) - Revive’ar valfri person.

/noclip - Noclip

/dv (radie) - Delete vehicle. till exempel /dv 5 så tar du bort en bil nära dig.

/sc - Staff-chat

/sv - Servervakt-chatt.

/announce - Viktigt meddelande till servern.

/freeze (id) - Fryser valfri person.

/unfreeze (id) - Tar bort valfri persons “frysning”

/giveitem (id) - Ger valfri person ett föremål. " endast Mod+ som har tillgång till detta "

/setjob (id) (jobbid) (rang) - Ger valfri person anställning, jobb/gäng.

/addkey - Ger mig nyckel till valfritt lås.

/who (id) - Ger mig information om valfri persons roller, (Kriminell/Medlem/Icke-Medlem). bra att användas vid tillfällen du ser någon göra ett scenerio och dubbelkolla om dem är kriminella och gör inget dem borde.

/reportlist - Listan på alla reports som blivit inskickade.

/ped (id) - Ger valfri person ped-meny.
/skin (id) - Ger valfri person skin-meny.

/ooc - Skickar ut ett meddelande till hela servern.

/spec (ID) Så kan du specca personen sen finns det också en spec lista om du skriver /spec.

/banhistory (steam) - Visar information om en persons tidigare ban’s

ha en fortsatt bra dag mvh Klas Larsson * ColdfaithTV* - Sten hård.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? I minst 6-9 timmar om dagen.

Hur länge har du spelat på Unive? sedan tidig 2021

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har vart det 2 gånger och jag hade as roligt som helper, specca, sitta support och hjälpa folk.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Kriminell då jag är med i ett gäng in game. men jag kan mer än gärna Bli krim ansvarig i framtiden!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka