Nekad ColdfaithTV | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ColdfaithTV

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
482
Reaction score
42
Vad är ditt namn i verkligheten? Klas larsson

Vad heter du på discord? ColdfaithTV#4341

Ange ditt födelsedatum 28 April 1997

Beskriv din dagliga aktivitet. Det är att jag vaknar, äter frukost kanske och sitter och lirar unive hela dagen. det sitter på runt 8tim+ om dagen.
Så jag är på servern från morgon till kväll.

Hur länge har du varit medlem på Unive? i 2.5år 2021

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 2

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En sv"servervakt" arbete är att förenkla det för Helpers"staffs" i olika områden, till exempel lallare vid piren, bilar i sin som behövs bli dv:ad, Regel brott som behövs bli bannade över, allt möjligt som skulle ha skada emot servern och går emot serverns regler.

Varför vill du bli servervakt på servern? Som sagt, vart den innan ett bra tag. Jag vill va Servervakt då det förenklar det så mycket vid scenerion och runt om i allmänheten. bilar som blockerar vägen då folk bara lämnar dem, lallare som springer in polis stationen, folk som lallar vid olika ställen och bara förstör, jag vill som sagt få bort alla dessa individer som förstör för oss som försöker uppnå en bra rp och det är extremt jobbigt om vi gör det och sen helt från ingenstans kommer en icke medlem och skriker och säger massor med onödigt. det skulle förstöra det bara.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Jag revivar under en skottlossning för att vinna sceneriot, har toggleID på under skottlossning, revivar min polare då han ber om det över pm utan bevis på vad och varför. kickar/bannar en annan som är delaktigt i ett scenerio för att själv vinna sceneriot.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka