Nekad colaegottt | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linskaka

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Liiiaam/

Ditt Hex-ID: 11000013ff359b4 (Hex)

Vad är din discord tagg? colaegottt

Vem var det som bannade dig? constructorr

Bild på banmeddelande: Band bild.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag inte rpade på skadorna tydligen fast problemet är att för oss så krockade vi aldrig vi hade inget klipp men våra ord borde gå att lita på men jag blev bannad för pwg för jag hoppade ut direkt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi jagade en bil som hade skjutit emot oss då vi var fler än dem så kunde vi lätt ta dem. Våran plan var att kidnappa fast de´´m åker i sin skottsäkra bil och hoppade inte ut när 2 st hoppar ut o siktar. Men kortfattat är att dem krockar fast vi dsync krockade i en vägg som ni ser på banbeviset. På banbeviset så krockade vi aldrig, du ser att bilen flyger tillbaka/laggar. Rättaresagt man ser att det är dsync. Köper att vi kanske toucha väggen men en sådan brutal krock som det ser ut i klippet hände inte kan jag garantera dig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Skulle påstå att det var en felaktig och står fast vid mitt ord. Jag har pratat med constructorr i support till en början blev jag irriterad över att jag blir bannad men efteråt accepterade jag det. Jag pratade bland annat om att det var dsync vilket båda köper fast han ville ha klipp ifrån min sida vilket nått jag inte hade men ska VERKLIGEN börja använda det och tänka på att ha medal uppe. Hade inte det uppe vid detta läget eftersom jag hade precis kommit ingame för 30-1h sedan och hade glömt att starta det.

Man ska rpa på dsync fast jag hade omöjligt kunna rpa på dsync då man oftast bara kan / känner av dsync om man råkar pitta bilar. Att dsynca i en vägg vilket det ser ut som kunde jag inte spela på då det aldrig hände för oss i den lila bilen. Köper att vi toucha väggen lätt men fan inte mer än det. Krocka gjorde vi inte eftersom ingen av oss fick blackscreen. Hade vi fått blackscreen hade det inte gått att hoppa ut ur bilen alls.

Du får göra din egna bedömning och ska inte klaga på dig constructorr men lita på mig. Vi alla sa i support att det var dsync kring händelsen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad här ett par gånger innan. Skulle inte anse mig som problemspelare men man har ett par ban. En del är felaktiga / småbans påstår inte att alla är felaktiga men försöker alltid hålla en bra rp på unive när jag väl inne o rpar och rpar inom reglerna o dess lagar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ska framöver försöka ha medal uppe legit så glömde jag brukar klippa händelse som den förmodligen men inte spelat på 1 vecka. Körde igår men efteråt så spelade jag inte på 5-7 dagar och glömde öppna medal. Mitt fel men tycker inte klipp ska behövas du hade kunnat lita på våra ord men tycker ban var onödigt men du som är staff och vi kan inte gå emot det.

Jag personligen vill inte dra på mig onödiga bans vilket detta var ett typiskt exempel på en onödig ban och var inte nån rolig att få.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag ska ha medal uppe försöka tror jag. Men dsyncen visste vi inte om då vi omöjligt kunde veta. För oss träffade vi inget. Vi ställde oss bredvid deras bil o jag hoppar ut och föraren också för att försöka kidnappa dem åkte efter det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut förstår 100%

Det jag menar är att jag inte kunde veta att det var dsync. Man brukar veta när man råkar komma åt bilar ialf men att man dsyncar in i en vägg som det är på klippet är var inget för oss. Men vi kan hålla med om att bilen laggade/flög tbx vilket är typiskt dsync grej men för oss nuddade vi ialf inte men ska ändå tänka på detta framöver och ha medal så man alltid kan ha bevis även när orden inte räcker.

+ Rpar alltid på dsync hoppar aldrig ut för att skjuta om det är misstag o så exempelvis emot andra bilar då det medför dålig rp och inget jag vill bedriva.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka