Accepterad colaegott | Ban Överklagan [Palmen4522]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EEee

Aktiv Medlem
Meddelanden
884
Reaction score
62
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Liiiaam/

Ditt Hex-ID: 11000013ff359b4 (Hex)

Vad är din discord tagg? colaegottt

Vem var det som bannade dig? palmen4522

Bild på banmeddelande: Banbevis unive.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag skrev att jag har 300k istället för att vara ärligt hur mycket jag har i banken. Men min ursäkt till detta är för jag inte heller vill betala en överdriven summa utan 200-500k. För att släppa mig men dom ville ha special vapen som går för väldigt mycket pengar ett privat inköp jag äger men hade inte möjlighet att köpa ut för jag främst var kidnappad och detta vapen går för 5m har vi sålt för.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skrev att jag hade 300k i /me när jag egentligen hade 2m under en kidnappning

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Egentligen inte men jag gjorde detta främst för att jag inte kommer betala en överdriven summa hur kul är det för motparten alltså mig? Deras krav var 2 special vapen som jag inte hade vid detta tillfälle och hade inte heller betalat det för bli släppt ett vapen som går 5m st sen ska dom ha 2. Vi har konflikt med montana men dom ville ha 10m i princip bara för bli släppt vilket jag inte kommer rpa på utan neka till att jag inte har möjlighet att köpa upp. Jag hade kunnat ge 200-500k i pengar men har ju inte oändligt sen vill jag inte förlora allt bara folk är så pengarkåta och blir inte roligt för min del att vilja betala miljonbelopp för att bli släppt.

**står tydligt i reglerna att man ska spela för motparten och inte ska betala allt man äger och har utan en rimlig summa**.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade inte behövt ljuga i /me men om dom hade bett mig att ge 2m exempel då jag hade detta så hade jag ändå inte gjort för jag inte vill börja om ifrån utan hur kul är det för mig. Dom hade sagt en sån överdriven summa men tycket 300k är bra faktiskt.

Men hade ju kunnat vara ärlig men fick väl brösta bannen nu istället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Vet ju om att man ska vara ärlig var bara att dom ställde orimliga summor som jag inte personligen gillade och hade aldrig betalat ut grejer för miljonbelopp för bara att bli släppt när det betyder att jag förlorar allt om jag hade gett grejer och allt jag äger.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Förstår till 100%.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka