Nekad COL | Beslut Överklagan [Gurkludde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

COL

Aktiv Medlem
Meddelanden
614
Reaction score
49
Ditt discord namn: realcol

Ditt Hex-ID: steam:110000155194b86

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen Servervakt

Vem/vilka tog beslutet? Eminswe och gurkludde

Varför tror du själv att beslutet togs? Ja, beslutet verkar grunda sig på en varning som jag fick idag för att jag lallade i chatten, varningen accepterar jag men att dem ändrar beslutet 20 minuter senare och lägger till påståenden om att jag cloggat där jag aldrig fick något bevis.

Hur är beslutet felaktigt? För det första har jag inte fått bevis på alla anklagaseler, varken klipp eller konkreta exempel. Att jag skriver och lallar i en chatt har inget med min roll som servakt att göra, det påverkar knappt något eller mitt ansvar som SV. Detta är ett beslut som saknar grund där dem struntar i bevis och istället bygger på tolkningar.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Hänvisar till deras egna avsaknad av bevis i kommunikationen

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

+rep ser massa sv som sitter å lallar i chatterna tycker iaf att de bör förvarna me en muntlig eller skrivligt, för grabben kan både rpa och tar de seriöst har aldrig sätt grabben abusa sina perms.

+rep helt ogitliga anledningar, verkar mer som staffs vill hitta anledningar. En att faktiskt dra in någons servervakt roll, som begår misstag! Col är en bra sv, som inte på något sätt agerar korrupt. Han förtjänar tbx sin servervakt

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Rep

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka