Nekad COL | Ban Överklagan [Analytikern]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

COL

Aktiv Medlem
Meddelanden
614
Reaction score
49
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199387986822/

Ditt Hex-ID: steam:110000155194b86

Vad är din discord tagg? @realcol

Vem var det som bannade dig? Emilia

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: analytkern.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har faktiskt ingen aning varför, jag hade nyss lämnat en annan server för att gå till Unive. Ansökte om medlemskap och blev godkänd, kort därefter så blir jag bannad ur dcn av Emilia från ingenstans. Så jag har faktiskt ingen aning.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle nyss gå in ingame för att rpa som polis, men jag blev bannad..

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är en felaktig ban för jag gjorde ingenting och jag fick aldrig se något bevis eller veta vad jag gjort!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad någon förr ig men kommer ej ihåg varför

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? gjorde inget så vet ej

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ok vill bara få unban har ej gjort något fel och om ni nekar så får ni gärna skriva varför!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

emilia bannade mig från dc o analytikern ingame men wux vet du vad jag gjort för nåt, för jag har faktiskt ingen aning

emilia bannade mig från dc o analytikern ingame men wux vet du vad jag gjort för nåt, för jag har faktiskt ingen aning
Jag valde banna dig under direktiv från Emilia och bannen kommer kvarstå tills Emilias direktiv att du ska få unban

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka