Accepterad Coke | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Coke

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Pascal

Vad är ditt discord namn? Brinken#6336

Vad är ditt födelsedatum? 3 Mars 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ronnie Coleman. Han föddes i Österrike med ett stort intresse för styrkelift. med Arnold Schwartznigger som förebild, en av dem mest framgångsrika bodybuilders genom tiderna. Han stannade i Österrike tills han var 22, och åkte då till Sverige för bättre jobbmöjligheter. Nu har Ronnie bott i Sverige i 15 år, lärt sig språket och har varit polis ett tag. Han sa dock upp sig för att ta semester ett tag då han kände att han var nära att gå i väggen. Nu är han tillbaka för en återanställning, han är disciplinerad, start, stor, och effektiv i sitt arbete.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bidra med realistiska situationer och bättre rp. Jag vill att scenarion ska vara så verkliga som möjligt och att alla parter har roligt. Jag har spelat på servern innan men lämnade den för att fokusera på skolan och träning, jag saknar dock tiderna och vill komma tillbaka. Så därför är jag ändå erfaren inom RP och är kunnig inom reglerna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario är när man inte bryr sig om man vinner eller inte. Huvudsaken är att alla ska ha roligt och man strävar inte efter egen vinning utom att man spelar för att motparten ska ha ett bra scenario. Ett exempel till ett sådant scenario är i ett bankrån, och att man är polisförhandlare, om en bankrånare ger ett krav och man går med på det, t.ex. fri passage så kan man lämna ett stort marginal så det verkligen är fri passage, så rånarna får det dom frågar om och det blir roligare för dem.

Hur hittade du Unive? Hur hittade du Unive? Kollade genom fivem serverlistan och filtrerade till svenska servrar, då kom Unive upp.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka