Nekad Coffee_Elite | Ansökan till Staff [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Coffee_Elite

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
22
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Pontus

Ditt discordnamn: Coffee_Elite#5212

Ange ditt födelsedatum 29 November 2001

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff eftersom jag vill förbättra servers roleplay från hur den är idag. Jag känner att jag är en sådan person som kan ta hand om personer som inte sköter sig, som vill ha hjälp och som ska vara bråksamma, just då kan jag vara vid god hjälp. Jag känner att jag kan. Jag vill jättegärna vara med och fixa serverns spelare samt serverns fel såsom buggar med mera.
Har varit Sr. Mod på en gammal Fivem där många buggar har förekommit så har lite erfarenhet när det kommer till sånt.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Rollspelet överlag tycker jag inte fungerar, speciellt mot dem som är kriminella, när man ska göra ett scenario så blir det enkelt att folk rollspelar fel eller bryter mot regler välidgt enkelt utan att tänka sig för. Även att jag vill att supporten ska kunna vara mer aktiv då jag vill försöka så mycket jag kan att försöka att både hjälpa folk ingame samt i discorden vid hjälp. Sedan tycker jag även att folk som kanske blir ny chef och vill ha nya saker till sitt jobb att sakerna faktiskt går vidare till dem som har ansvar över jobben, då som chef vill man gärna ha dom sakerna fixade så snabbt som möjligt.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Att försöka vara så aktiv som jag kan, men även faktiskt försöka tjata på staffs som har exempelvis hand om jobben att fixa dem snabbt och inte ta flera veckor/månader tills man får svar/fixar sakerna. Även att senare i framtiden kanske kunna se över att staffs faktiskt gör sitt jobb ordentligt och att vi tillsammans som ett lag försöker fixa dessa problem och inte att folk ska bara sitta o chilla med dem problemen bakom ryggen.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att svara på spelarnas frågar utförligt och tydligt, samt försöka hjälpa dom så gott som möjligt utan att vara allt för korrupt som staff. Att man även försöker för vidare ett problem som finns inne på servern till övriga staffs och ser över på hur man kan åtgärda detta problem i framtiden utan att spelare ska hålla på att relogga varje kvart, och har det klart även för spelaren också att vi faktiskt håller på att fixa problemen utan att visa att vi bryr oss liksom.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Att man har vissa dagar veckan där man kör staffarbete och vissa dagar som man kör RP.
Jag som är inne ungefär varje dag kan då kunna variera med mitt staffarbete och RP genom att kanske köra någon vecka staff 100% och sedan någon vecka kanske runt 60-70% staffarbete och resten till då RP. Då med mitt privata liv har jag resten av dagen så att säga.

Hur länge har du spelat på Unive? sedan augusti 2022

Har du tidigare erfarenheter som staff? Har varit Sr. mod på en gammal engelsk server för cirka 5-6 år sedan

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Jobb, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Inte vad jag kan komma på i stunden iaf :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka