Accepterad Coffee1270 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Coffee1270

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Calle

Vad är ditt discord namn? Coffee1270

Vad är ditt födelsedatum? 12 November 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Andreas och han växte upp ute på landet med sin mamma och pappa. Han har hela sitt liv varit intresserad av bilar och motorcyklar men har tyvärr haft en tuff barndom. Hans pappa blev ihjälskjuten när han var i tjänst som polis. Andreas var då bara 10 år gammal och har sedan den dagen alltid velat bli polis, för att han ska kunna sätta stop på kriminaliteten och se till att inte fler barn ska behöva växa upp utan en pappa som han fick. Därför bestämde sig Andreas som en ung pojke att han skulle bli polis vad än som krävdes av honom.

Idag är Andreas 29 år gammal och livet har inte direkt gått som han tänkt. Han har försökt att söka in till polisskolan men har blivit nekad alla 3 gånger. Därefter insåg Andreas efter många försök att han kanske skulle satsa på någon annan karriär. Andreas har hela sitt liv varit intresserad av bilar och motorcyklar och brukade ofta köra cross när han var mindre, men när hans pappa dog försvann de intresset för att hans pappa var hans största supporter och höll han motiverad. Men efter många år började Andreas köra cross igen och tävlade över hela landet och han blev ganska bra och har tagit hem flera medaljer genom åren. Men när en kompis till Andreas blev påkörd av en rattfull man tändes gnistan inom Andreas igen och han är nu fullt ut bestämd att han ska bli polis och göra skillnad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett glatt humör och mycket skratt. Jag ska spela för att ha kul och att de jag spelar med också ska ha det roligt. Jag tycker också att man ska kunna ta en förlust och inte bara spela för sin egen fördel. Jag kommer också bidra med ett seriöst rp och hjälpa någon om de behöver hjälp som t.ex i chatten.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man kör seriöst och att man kan ta förluster. Man spelar som om de hade varit i IRL, t.ex om man gör ett bankrån måste man inte vinna och man gör de på ett roligt sätt så att de blir roligt för alla. Man ska spela på de sätt som ger de mest realistiska och roliga scenariot för alla.

Hur hittade du Unive? Jag har kompisar som spelar på serven och serven verkar ha ett trevligt Community

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju! Lycka till!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka