Inaktuell CodeFizzy | Whitelist ansökning [Wigii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CodeFizzy

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198380249020/

Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? CodeFizzy#7113

Vad är ditt födelsedatum? 10 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jonas Petterson, han har intresse samma som sin bror Jesper. Dom har stort intresse för sportbilar och har en dröm att arbeta som en bilmekaniker. Jonas och sin bror Jesper har haft en tuff barndom. Hans pappa hade många bilar och mycket pengar men lämna han när han var 5. Sedan dess har det bara varit Jonas o Jesper och deras mamma. Pappan som dom haft en del kontakt med har vägrat ge pengar. Därför har deras mamma behövt arbeta som sjuksköterska och bartender och haft en låg lön. Sen Jonas o Sin bror Jesper blev 15 fick dom sommarjobba på en bilverkstad och ända sedan dess varit intresserade. Jonas är 26 år gammal och föddes i Skåne/Malmö.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag o min vän har spelat på denna server på hans dator och tycker det ser jätte roligt ut. Så jag kände att det va dags att fixa det på min egna dator. Jag o min vän Ogge då vill bli kriminella. Kommer ansöka om det efter jag fått whitelist och så kommer vi rp seriöst. Våranns karaktärer är brödrar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelist för att erbjuda seriös rp. Som sagt min vän o jag har suttit o spela detta hos honom o vill köra på min egna dator. Vill ha en trevlig tid på servern och vill att andra även ska ha det. Jag vill även spela mycket på servern och lägga tid på den. Just därför vill jag bli Whitelist.

Hur hittade du Unive? Min vän Ogge Har tipsat.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill rp seriöst. Ha en trevlig stund med kollegor, vänner, och andra. Jag vill även bli bättre på rp. Jag kommer även göra saker som e verkligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nope

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka