Accepterad CodeeeOggeee | Medlem ansökning [Muddi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

CodeeeOggeee

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198402614055/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? †CodeOgge†#6094

Vad är ditt födelsedatum? 13 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär Kashmir Savesta är en ung man vid 21 års åldern som kom från en liten stad vid namnet Lund . Både mina föräldrar är från Somalia men när jag bara var vid 12 års åldern dog min mamma i en bil olycka vilket påverkad min glada lilla pojke inombords till en aggressiv kille som blev indragen i kriminalitet vid 14 års åldern. Jag började sälja droger och när jag bara var 15 så tog polisen fast mig när jag hade 5 gram kokain på mig som sedan kontrakterade SOS. Efter långa konversationer med SOS tog dem beslut att jag ska bli skickad till ett speciellt ställe där alla liknande barn som mig blev skickade för att bli bättre personer i framtiden. När jag blev 18 blev jag utsläppt från det hemska hemmet och det var svårt att hitta jobb på grund av min bakgrund. det tog flera månader men efter flera månader hittade jag ett jobb på en bensin mack där jag jobbade i ett år. Jag började plugga för körkort och det tog 4 gånger för mig för att passera körkorts testet. Efter att jag fick körkortet hittade jag dirrekt ett jobb som taxi chauförr men jag jobbade svart och fick jätte lite betalt så jag tog ett beslut att flytta till den stora staden Unive för att få större chanser att bli en bra person inom livet och få drömjobbet på mekonmen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker jag kommer kunna bidra med nyttigheter till dena server och hjälpa den bara bli bättre. Jag vill lära mig hur det är att köra en stor RP och jag vill bara att denna server ska bli större och fler bra personer ska spela det så att man kanske kan hitta vänner inom denna server.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer raportera folk som gör fel jag själv kommer alltid role playa och kommer få mina vänner börja köra det. Jag kommer även börja donera ofta eftersom jag gör det nästan i alla spel jag vill helt enkelt göra den här servern så bra som möjligt som jag kan påverka.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Båda partnerna ska försöka skapa något scenario som ska vara bra och roligt för båda. Man ska försöka gör det så jämnt och rättvist för båda sidorna så båda kan vinna i scenariot. Man ska altså bara göra det så roligt, bra och rättvist som möjligt.

Hur hittade du Unive? genom ett par vänner

Vidare till muntlig intervju, lycka till, obs du har 48 timmar på dig.

Tillbaka